Strefa klienta

Zapraszamy do korzystania z rejestracji zamówień. Jest to najwygodniejsza forma wstępnych uzgodnień dotyczących projektów i realizacji serwisów internetowych.

  • Zapraszamy do grafiQa.Support

    Dzięki grafiQa Support nasi klienci:

    • mogą łatwo wprowadzać nowe zadania

    • mogą dodawać załączniki do konsultacji i pobierać projekty, które są udostępniane w wątku

    • mają wgląd w historię zamawianych prac i dostęp do nich w jednym miejscu

    • otrzymują powiadomienia o aktywności wykonawcy zadania na e-mail

     

    Panel jest stale udoskonalamy, by móc zapewnić klientom jak największy komfort współpracy.

    dostęp do panelu wymaga założenia konta

  • Rejestracja zleceń

    Rejestracja zamówień dotyczy tylko i wyłącznie zamówień na serwisy internetowe i sklepy. Jest to pierwszy kontakt, na podstawie którego przygotowujemy wyceny i umowy. Udostępniamy ankietę, pozwalającą poznać klienta, jego oczekiwania i potrzeby.

    Rejestracja polega na dodaniu zgłoszenia i wypełnieniu formularza, w którym klient:

    • podaje dane firmy do ewentualnej umowy

    • wybiera rodzaj licencji

    • pozostawia dane kontaktowe

    • uzyskuje dostęp do ankiety

    Jeżeli klient szuka oferty na serwis lub sklep to zalecamy rejestrację takiego zgłoszenia.

    Szanowni Państwo! Ze względu na duże zainteresowanie naszą ofertą zgłoszenia mogą oczekiwać na swoją kolej. Wyceny mimo wszystko wymagają od nas poświęcenia czasu i zaangażowania, które w trakcie pracy nad wieloma projektami nie jest takie proste. Dlatego w przypadku braku odpowiedzi z naszej strony prosimy o ponowny kontakt mailowy lub telefoniczny.

  • Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

    Tzw. FAQ uwzględnia odpowiedzi na te pytania, które najczęściej pojawiają się w rozmowach telefonicznych

    Zanim klient zacznie zadawać pytania polecamy zapoznać się z zawartością tej podstrony.

     

Do góry
Kontakt